vrijdag 24 mei 2013

de dood is niet het einde!

Een zeer inspirerende toespraak van een stervende vrouw! Heb je tijd luister dan naar haar verhaal, en leer van deze vrouw dat de dood het einde niet is!

3 opmerkingen:

  1. Aangrijpend hè?

    http://zomerbijbelstudie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee, deze blog!! Ik houd 'je' in de gaten!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn... maak een soort link op je andere blog. En wil je ook niet een volgerslijst maken rechts?

    BeantwoordenVerwijderen