donderdag 9 oktober 2014

wat een prachtige liederen

Heb wat ontdekt dat ik even moet delen. Namelijk een bijzonder duo. Christa Wells en Nicole Witt. Twee gewone huismoeders met een muzikaal talent wat ze inzetten. Ze maken prachtige liederen samen, en ik ben fan! Zomaar pats!boem!dus ik moet het even delen!








1 opmerking:

  1. leuke blog, ik vondt u via andere blogger..zal zeker volgen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen